פסטיבל תרבות הרחוב
בית אמנויות תרבות רחוב
פוטנציאל פרסומי גבוה לבני נוער
הפסטיבל מהווה פוטנציאל פרסומי והזדמנות עסקית למעוניינים להגיע לקהל יעד מפולח רחב היקף של צעירים ובני נוער הנושמים את ספורט הרחוב ותרבות האנדרגראונד.
קהל היעד של פסטיבל תרבות הרחוב
אירוע קיץ לקהל יעד בגילאים: 14-29 ולמשפחות. צפי קהל באירוע: 30,000 איש, רובם בני נוער ומשפחות. צפי חשיפה לפרסום ולסרטונים של האירוע: מאות אלפים. אופציה: הזמנת סקר דעת קהל על נחשקות ספורט הרחוב בקרב שכבת הגילאים מטלסקר או גאוקטוגרפיה.
100,000 בני נוער עוסקים באומנויות רחוב
בעשור האחרון צבר תחום תרבות הרחוב פופלאריות רבה וכיום מוערך שיש ברחבי ישראל כ- 100,000 בני נוער העוסקים באופן יום יומי באומנויות אלו וזאת הודות לפעילות ענפה ולמרכזי הלימוד הרבים שנפתחו בעקבות הביקוש האדיר.
"קרב השנה" אליפות ישראל בברייקדאנס
Battle Of The Year Isral ("BOTY")
תחרות ברייקדאנס יוקרתית בעלת שם עולמי שמתקיימת כבר למעלה מ- 25 שנים בגרמניה. התחרות, שניתן להגדירה כמעין "האירוויזיון של הברייקדאנס", מכנסת יחדיו את נציגי המדינות השונות, החל מרחבי אירופה ואסיה - ועד ארה"ב ואוסטרליה וקוראת אותם לקרב: מי הקבוצה הטובה מכולם ?